gaaaaah, blir ju galen

har nog suttit och stirrat på den här sidan ett bra tag nu och jag vet fan inte vad jag ska skriva.
det är zero inspiration i mitt huvud nu. jag gör ju ingenting om dagarna längre?
- vaknar, äter frukost, klär på mig riktiga kläder (om jag orkar ta av mig pyjamasen) sätter mig vid datan, kollar på one tree hill igen med min bror och sen äter jag lite och sen datan och senare blir det sängen, roliga dagar jag har va? haha.
kan ni förstå nu varför min uppdateringen är så låg, inte så kul att läsa det varje dag, dag in o dag ut.
men imorgon sticker jag och shoppar så då blir det förmodligen lite bilder från mina köp och sen har jag nog lite mera att prata om. pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du shoppa? & mäe vem? (:

2010-12-28 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0