historien om två korkade ungar

okej.. nu ska jag berätta en helt sjuk grej som hände mig och malin idag:
när mamma hade lämnat av mig och malin hemma hos malin så åkte hon sjävklart iväg och där stog jag och malin mitt i mot ett hus med INGE lampor som lyste. malin sa att hon inte hade några nycklar med sig så vi gick runt hela huset och kollade på någon fönster var öppet, och såklart det inte var de. sen hade vi hoppas att ha turen med att garagedörren var öppen, men turen var verkligen inte med oss.
så malin kommer på den "utmärkta" idéen att vi ska ta oss in genom vinden.. visst jag gick det på det bara för att jag höll på att frysa ihjäl. när vi kommer upp dit så ska vi få upp en lucka, men såklart så har inte den luckan något handtag så vi får typ "bryta" oss in och håller på att få upp den i (okej, jag skämtar inte) en halvtimme innan vi får upp den. och såklart när vi får upp den så kommer min höjd skräck till mig. det är typ tre meter som jag ska hoppa ner i. men efter lite om och men så kommer jag ner och malin med. 

asså ni kanske tänker ba; men shit? vafan vill dom, det där var ju ingen big deal. men det var verkligen det när vi väl stod där på vinden och försökte komma in. herregud, ett minne för livet? verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! xD

sånt händer verkligen bara oss..



haha minne för LIVET jaao!!

iloveu

2010-12-30 @ 21:28:37
URL: http://malinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0