4 november 2010 - lite sent kanske..

hejsan, har inte uppdaterat idag men har haft fullt upp exakt HELA dagen.
började med att sticka till frissan och klippa mig, ni får så bilder imorgon troligtvis, sen stack jag till blomsterbutiken och köpte blommor till farmor och farfar för dom har 49-års bröllopsdag idag, helt sjukt va.. 49år?? haha grattis till dom iaf!
sen stack jag och åt kebab med pappa och sen direkt till malin där vi nästan direkt stack till bussen och åkte in till stan, där gick vi till kabbehallen och kollade på fotboll ändå tills typ nio då mamma kom och hämta oss.
sitta i en hall från ett till nio, ni kan ju bara förstå hur ont i arsle jag har nu?.. 

nej nu ska jag sluta babbla och lyssna på lite underbar musik, imorgon händer det ingenting så då ska jag bara vara hemma och ta't lungt, så skriver imorgon. godnatt o puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0