svar på frågorna

vilken är din favorit butik?
svar: är det en klädbutik du menar? då väljer jag nog vila!

hur gör man så att det bli svart i bakgrunden på picnik (asså att man får svart runt om sig själv?) har kollat överallt men inte lyckas hittat. tacksam för svar :)
svar: om du vill ha svart bakgrund runt om dig är lite pilligt så du måste ha tålamod om du vill göra det. du väljer den bilden du vill ha och sen går du in på effekter och sedan på krumelur. vet tyvärr inte hur jag ska skriva, men hoppas det var ett så rätt bra svar, lycka till!

vilka bloggar brukar du läsa?:)
svar: oj, jag läser jättemycket bloggar runt 20 stycken men bl.a kenza, queenemme och thethreefriends.

vad tycker du om om låten ghost town av Cary brothers då?:)
svar: inte min musiksmak direkt.

vilket gymnasti tänker du välja och vilket program?

svar: jag har inte tänkt så mycket på det, beroende på att det nästan är ett helt år kvar. men jag tror nog att det blir ulliv - samhäll.

hur många killar har du kysst? ;-]
svar: jag har aldrig kysst någon, hatar att vara feg!
vad är det bästa du vet?:)
svar: när jag får träna, umgås med familjen och vännerna!

är du kär i någon?;*
svar: nej, inte vad jag vet i alla fall.

om du fick åka med vem/vilka du ville var som helst i världen och hur länge som helst. vilka, vart och hur länge skulle du då vara borta?:)
svar: jag skulle nog åka med dom bästa, till USA och kika runt på lite olika coola stället som jag alltid har velat åka till, vi skulle nog vara borta 3-4 veckor. det skulle vara rätt nice.

har du någonsin ätit strumpor? vilket är din favoritsmak på tuggummi? vad har du för färg på dina trosor just nu?
svar: kul humor där, eller? 1. nej det har jag inte, 2. lakris tror jag, 3. massor med färger.
hur många besökare har du?
svar: inte så många, runt 20 stycken typ..

vem var den första killen du var tillsammans med? :)
svar: den som jag var riktigt tillsammans med första gången var nog adam.

vilken fråga har varit mest intressant att svara på? :D
svar: alla är lika roliga. haha

vad tycker dom om mig?;k <3 (frida söderberg)
svar: du är lika underbar som du alltid ha varit. så söt!

Kommentarer
Postat av: Frida söderberg

tack sötis;K

2010-11-21 @ 10:21:51
URL: http://fridasofisoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0