FÖRLÅT FÖRLÅT!

hejsan, och förlåt! hinner inte med någonting längre.. nu fattar jag varför alla vuxna typ är döda när dom kommer hem från jobbet. helt sjukt vad man är trött.
direkt efter "jobbet" så åkte jag till konfirmationen, sen efter det direkt upp till klubblokalen där min gudmor hade lagt ut sina smycken så kom hem med två nya halsband + ett armband. kan visa imorgon!
uppdateringen kommer bli bättre jag lovar. men jag har så jäkla mycket att göra så jag hinner inte ens hem innan jag ska någonstans.. men redan imorgon eftermiddag/kväll blir det bättre uppdateringen jag lovar!
nu ska jag äta min semla + kanske duscha. vi hörs imorgon! & kom ihåg, jag kommer tillbaka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0