hemma från jadu...

hejsan! idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen. 
först åkte jag och malin in med ett bussen till stan för att hitta någonting att ha på mig på nyår. jag hittade en grej men den får ni se imorgon + hela min outfit. annars blir det inge kul för dom som ska dit och ser vad jag ska ha på mig.
sen åkte vi hem med mamma till malin, och där hände det en lite sak, eller en rätt så stor och rolig sak. berättar det senare. haha
och sen stack vi till hallen och hämtade våra overaller och väska, vattenflaska mm. riktigt nice, så nu sitter jag här med min älskade overall och den är helt fantastisk skön! love it

nej, nu ska jag inte snacka huvudet av er, vi hörs snart med lite andra roliga inlägg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0