kenza & tyra show

jag kollade nyss på två avsnitt av kenza & tyra show, bara för att jag har missat massa när jag inte har haft internet riktigt, visst det har fungerat men inte mera.. men nu så! nu fungerar det så bra så. *peppar, peppar ta i trä* hihi.
det här får blir sista inlägget för idag, jag ska upp kvart i sju imorgon har match i västerås imorgon med, men imorgon ska vi spöa irsta! men jag skriver sen när jag kommer hem det blir väl runt elva, tolv någongång.
men alla mina kära läsare får ha en fortsatt trevlig lördagskväll så hörs vi imorgon. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alanelle

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 18:06:18
URL: http://alanelle.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0