30 oktober 2010 - fullrulle

hejsan, idag har jag haft grejer att göra hela dagen, klockan tio i morse stack jag till malmahallen för att ha match och vi krossade dom totalt med 19-1, ett jäkla skitmål från att jag höll nollan, fan vad sur jag vart men riktigt bra spelat av alla brudar, och lollo får krya på sig tycker jag!

sen typ direkt efter matchen så följde jag med pappa och min bror på en liten åktur, rasse skulle ju övningsköra.. och det gick riktigt bra tycker jag, är så stolt haha.. 
ikväll vet jag inte vad som händer, kanske skulle bli malin men jag vet inte vi får väl allt se.

nu ska jag lyssna på musik och njuta av höstlovet, vi hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0