varför funkar det inte?

jag har suttit med matten sen jag kom hem med lite mellanrum ibland på max 15minuter och jag har inte blivit ett tugg klockare av den här förbannade jävla matte helvete!!!!!  fyfan, hemskt men jag får väl göra mitt bästa på provet imorgon och hoppas på ett godkänt iaf, mer kan jag inte göra!

nu ska jag snart krypa ner i sängen med skolkatalogen, och kika runt i den ett tag innan jag ska sova, imorgon 13.20 har jag höstlov och ni fattar inte hur mycket jag längtar! helt sjukt, med arosfortet, tjejdag,shoppa kanske i v-ås med tjejerna, och massssoooor mer! så jag kommer verkligen vara uppbokad, så då blir det förmodligen mycket bilder och roligare inlägg än " hej, var i skolan idag det sög, nu ska jag plugga .... skriver senare" vem vill liksom lyssna på de?^^ haha, 

ps. min mobil dampar så jag kan inte lägga in några bildern från mobilen till datan så det är därför det typ inte blir nå bilder i inläggen men det kommer de kommer håll bara ut!
nej men nu vart det mycket text i det här inlägget så nu ska jag sluta prata så hörs vi imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0