10 februari 2011

 
tänkte börja med att säga att jag fick en kommentar med att "pluggar du jämt?" och ja, jag är tvungen. just nu är det grymt mycket som ska göras, matteprov, religiionsläsxförhör, hkläxhörhör, engelskaprov, noprov.. så jag MÅSTE för jag har lovat mig själv att ligga i denna termin, och förbättra mina betyg så!

godmorgon föresten, hur mår ni? själv vart jag glad när jag vaknade för att jag trodde det var fredag och tänkte yes sovmorgon imorgon.. kul att mamma säger att jag ska väl hem och plugga idag? då förstår jag att det bara är äckeltorsdag och det är fredag IMORGON! wihoo, där blev min glädje till zero.
nu blir det att fixa sig så vi hörs efter skolan. puss

Kommentarer
Postat av: M

sv: as söt är du! =D

2011-02-10 @ 20:11:44
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0