11 februari 2011

 
 [ida & jag får stå för bilden idag]
godmorgon bloggen! hur är det? själv är jag lite nervös faktiskt. även fast jag ej borde vara de.. jag har ju gjort matteprov förut? varför är jag så nervös idag då? aja, får väl göra mitt bästa mer kan jag inte göra, som min mamma brukar säga, hihi.

fredag idag, wihoo! riktigt skönt, sista dagen i skolan på en vecka, har ju prao veckan som kommer.
slutar 20 över 1 men kanske kommer hem lite senare om vi får sitta över på matteprovet. puss

Kommentarer
Postat av: malin källgren

2011-02-11 @ 14:12:27
URL: http://m
Postat av: malin källgren

hahha, aah förra kommentaren failade (a'

men jaja vad gör du idag? typ nu eller snart?

tänkte om vi kunde hitta på något :)

smsa mig isf! <3

2011-02-11 @ 14:13:20
URL: http://malinkallgren.blogg.se/
Postat av: ida

fyfan viken bild :S haah <3<3

2011-02-11 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0