a smiling face dosen't always mean a smiling heart.

       
ni är otroligt! ni få läsare som hänger kvar även för min urusla uppdatering!
har inte varit så sugen att blogga, har haft mycket att göra hela tiden. och då menar jag verkligen HELA tiden!
men nu tror jag att jag är back on the track! vi får väl allt se.

ja vad har hänt, haft match som gick rent åt helvete! tror nog att hela vårat lag sitter i rullstol imorgon.. har haft en underbar övernattning med fanny, kollat innebandy, haft en rolig kväll som jag alltid har när man umgås med malin & malin. jadu, en kortfattade sammanfattning vad jag har gjort i helgen! mycket har hänt. måste verkligen plugga engelskan också, men orka man verkligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0