ett stopp i pluggadet


dessa godigar ger mig sällskap just nu!
tänkte göra ett stopp i pluggandet.. måste vila armen och hjärnan lite, haha!
det går rätt så bra *peppar, peppar ta i trä* men ska öva mycket mera, det ska fan sitta som flytande vatten det här! haha, riktigt viktigt prov (lärförhör) för min del, gäller ju vg eller ett mvg!

konfirmationen och skolan gick bra, inget speciellt hände på något utav ställena.
nu ska jag lägga mitt no arbete på ett usb minne & göra en framsida. sen ska jag dyka ner i soböckerna. hoppas att ni står ut med mina dåliga uppdatering idag men sånt är livet just nu. kommer tillbaka med vanlig uppdatering redan imorgon, så håll ut! ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0