5 januari 2011

hejsan, förlåt för att jag inte bloggade innan jag åkte men jag hade bråttom ändå..
tandläkaren gick faktiskt bra och fort. jag gick in dit och väntade i väntrummet och sen ropade dom på mig.
jag gick in och satta mig och sen frågade han om någon tand och om det inte var varit något besvär med det (och jag fattade ingenting, vilken jävla tand?) men jag svarade att det inte var något fel.
och sen tog han två kort och sen ba; nej men det här ser ju alldeles utmärkt ut, då får du komma tillbaka i sommar, ha en trevlig helg. jag ba; ehh, aja?
MAX 2 minuter tog det, haha men det var riktigt skönt det.
sen stack vi till mamma farmor och hälsade på och sen vidare till mormor och fika och sen kom jag nyss hem.
nu vet jag inte vad som händer, blir kanske att kolla lite skidor, men vi hörs lite senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0