dagen

hejsan! har varit kass på att blogga idag, men får skylla på att jag fyller år.
jag har ju redan fått alla mina presenter men inte av min familj, och när jag vaknade imorse fick jag ett packet, och i det låg det en lapp som det stod - grattis på 15årsdagen, idag får du välja en data på media market
snacka om att jag vart glad! så nu sitter jag här med min nya dator och håller på lite med den.
ska väl fixa in lite bilder och sånt på den.

men vi var alltså i örebro idag och shoppade loss. jag hittade faktiskt rätt så mycket för att vara jag.
ska ta kort på det snart och sen lägga upp det här tänkte jag, låter det bra?
nej, nu vart det mycket text. vi hörs lite senare med bilder. PUSS

Kommentarer
Postat av: M

ska inte du ha moppe majsan?:-D

2011-01-22 @ 23:46:14
URL: http://moaffalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0