herregud vilken dag..


som det står i rubriken, vilken dag! det började med att när jag skulle gå till skolan så kom jag på att jag har lagt mina nycklar i mamma's bil och hon hade åkt för typ en timme sen.. men som tur var va rasmus hemma så att han kunde låsa. och sen kommer jag till skolan och kommer på att jag inte har någon nyckel så dom i byhålan fick låsa upp skåpet och mina grejer fick ligga i lovisa's skåp och det var inte NÅ trångt där nejnej..
senare när vi har slutat så kommer jag nästan hem innan jag inser att jag inte kommer in för att jag inte har någon nyckel, då tänker jag ba; men farmor har ju nyckel! men tror du dom var hemma eller? nejnej.. ( + att jag hade NOLL batteri på min mobil så den gick inte att använda) så jag fick gå ner till louise och fråga henne om jag fick låna hennes telefon och ringa till pappa och fråga om han var på jobbet och det var han som tur var och då fick jag hans nycklar och kunde gå hem.. SÅ IDAG HAR JAG FÅTT EN RIKTIG PROMENAD! hehe

SÅ NU SKA JAG ÄTA NÅGON GOTT OCH PLUGGA NO & ENGELSKA. VI HÖRS LITE SENARE! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0