hjärta, hjärta, hjärta!

du är det bästa som någonsin har hänt mig! du är dig själv och ingen annan kan slå en sån jävla bra brud som du är.
du stället alltid upp för mig, du ser när det är något fel, du ser när jag är extra glad över någonting.

första gången jag träffade dig var när vi gick i lekis, vi kanske inte var så jättebra kompisar i lekis, ettan och tvåan men i trean och högre och högre klasser har vi bara blivit tajtare och tajtare. jag älskar dig mer för varje dag som går. vad har jag gjort för att förtjäna en sån underbar människa som dig?
du är så speciell. när vi är har jag det som roligast, jag känner mig älskad och att du verkligen bryr dig om mig! jag pratar med dig om allt och ingenting. jag känner mig trygg med dig vid min sida. jag hoppas att du aldrig kommer att sluta älska mig, för jag vet att du kommer alltid vara en sån står mig närmast, den jag älskar så otroligt mycket och är helt underbar!
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN! du är bättre än någon annan människa, glöm aldrig det!♥

Kommentarer
Postat av: alice

så söt :)

2011-01-12 @ 22:25:53
URL: http://kefi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilket gulligt inlägg :)

2011-01-16 @ 11:43:57
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0