it wasn't worth it




home from the school. och det här var nog den chilligaste dagen jag har haft på länge i think.
först hade jag svenska, det fanns inga datorer då så där gjorde jag ingenting. senare var det bad, då gick jag till ok och sen fick jag reda på att min tyska var inställd så då hade jag håltimme från elva till klockan två och det är ju inte helt fel? så nu är jag hemma igen och ska börja plugga lite engelska, eftersom vi har glosor tills imorgon + att jag ska göra lite no + att plugga till euprovet på torsdag. tjohej! skola tar inte alls upp all tid jag har!

Kommentarer
Postat av: mwallérion

sjukt snygg brud!!

2011-02-01 @ 21:00:24
URL: http://michellewallerion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0