“love is just a word until someone comes along and gives it meaning.”


jag saknar dig så det gör ont!
jag saknar varje gång vi bakade, varje gång vi kollade på film, varje gång vi sov över och håll på med massa tok!
vi är inte lika tajta längre, vi har inte träffas på mycket länge. men du vet att du alltid kan lita på mig och höra av dig när du vill snacka av dig!
du går på en annan skola, och har läxor och prov lika som jag, så vi inte hinner träffas lika ofta. 
men vill bara att du ska veta att jag saknar dig nå grymt och att du alltid kommer vara bland dom bästa som finns i mitt liv. jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Ida

guddd majsan! saknar dig också enormt mycket!!! tänkte faktiskt på det härom dan, att vi inte är så tajta längre, vi kan väl hitta på nå nån helg och sova över och grejer - älskar dig <3<3<3<3<3

2011-01-07 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0