litet stop i julfirandet

[fick av min underbara farmor och farfar, ni är bäst!]

ett litet stop i julfirandet. kom nyss hem från farmor och farfar där jag åt julfrukost och fikade, öppnade paket och träffade faster och farbror, mycket bra start på dagen!
snart drar vi till mormor och morfar och fortsätter med julafton. där blir det mat, paket (hoppas jag, hihi) och lite fint sällskap. det kommer bli kanon!
men vi hörs kanske lite senare idag om jag får låna morfar's dator. annars blir det mobilblogg.

nu blir det att kolla kalle anka så vi hörs. ha en fortsatt trevlig julafton! pusss

Kommentarer
Postat av: Oliviajerrelliinng '

Fin blogg du me :D<3

2010-12-24 @ 20:48:09
URL: http://oliviajjerreling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0