“the most important relationship you have in your life is the one you have with your self.”

[sitter här och drömmer mig bort]
hemma igen från staden. nu är jag klar med alla julklappar och det är grymt skönt! 
så nu väntar bara julafton som är i övermorgon. what? övermorgon? fyfan vad tiden går fort, helt sjukt.
känns som att jag låg där vi stranden vid havet på öland och gnällde på att det var så jävla varmt, gick ner och toppade mig och gick upp och solade igen. låter det inte underbart? kunna gå i shorts och linne och vara brun?
helt underbart! men nejnej, typ -24 grader här och det går verkligen inte att gå ut utan att bli en isbit.

sticker snart på konfirmationen, blir väl helt okej. men lite surt på lovet?
men vi hörs lite senare när jag kommer hem igen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0