två vinster idag, helt awesome!

hejsan! "mitt" lag vann idag mot tillberga med 20-19, riktigt spännande match, men ni var kanon! förutom att ni gör mig så jävla nervös, haha!
sen när jag kom hem kollade jag på sverige när dom spelade och dom vann också! final wtf! helt amazing. dom har aldrig varit i en em final förutom! synd bara att jag inte kan se den för att jag ska kolla på lindesbergs killar när de spelar imorgon med laget och några till lag.. sug på de!

bakade nyss rocky road eller vad det heter, det är grymt gott! ni måste prova det. 
nu ska jag kolla på norge - danmark så vi får se vem sverige får möta imorgon, vi hörs senare! puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: tack så mycket! håll utkik i januari då jag länkar :)

2010-12-18 @ 17:03:12
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0