SVAR PÅ FRÅGORNA:

från: fanny
fråga: vad är din högsta önskan? det kan vara ett par skor, en resa, ja vad som helst!
svar: min högsta önskan NU är nog att få åka utomlands.. jag har vit som en jag vet inte vad och vill bara komma bort från allt och bara ha det allmänt bra! sen vore det väl inte fel med en resa med dom bästa någonstans! hihi

från: mia
fråga: gillar du någon?;-D
svar: gillar & gillar, det kan jag inte säga! men nja, säger nej på den frågan!

från: cassandra & jennie
fråga: lägg upp en bild på ditt favvo plagg :-) det ska vara ngt du äger!
svar: tror jag måste säga mina underbara svarta jeans som kommer från rut m.fl!
 

från: amanda
fråga: vad är det västa du vet? & vad är det BÄSTA du vet? ;D
svar: det värsta jag vet är när folk ljuger, blir sura för ingenting, söker mera uppmärksamhet än vad om redan har m.m
det bästa jag vet är när jag får umgås med mina underbara vänner, får skratta, lyssna på musik och inte har några läxer/prov! hihi

från: elin
fråga: Favorit affär? Har du nå husdjur? Vart vill du bo när du blir stor? Favorit tv-program? :D
svar: favorit affär är nog vila & veromoda. nej, jag har inget husdjur. om man nu ska drömma så skulle jag självklart vilja bo i typ new york eller london, men om man ska tillbaka till verkligheten så blir det nog någon stad i sverige, vet ej vilken men kanske stockholm eller västerås. favoritprogram är helt klart one tree hill!

från: amanda grahn
fråga: Du skriver oftast "kärlekstexter" eller vad man ska säga, tex i miss you och massa:) så nu undrar jag vem det är om :D sen undrar jag om du vet några bra hemsidor som har mycket och fina smycken, som ringar tex:)
svar: den jag skriver om är oftas ingen alls, det är från några låtar och allt. men om jag skriver om någon så är det inte alltid killar, det kan vara någon kompis jag saknar eller något sånt.
jag brukar nästan aldrig kolla på smycken och sånt på internet, oftas blir det bara kläder. men klädäffärer som vila, gina, veromoda och h&m brukar ha fina smycken.

från: anonym
fråga: vad ska du gå för gymnasium när du ska börja där? :)
svar: det lutar mot ullvi-samhäll som min bror, men det är ju trots allt ett helt år kvar så jag kanske hinner ändra mig.

från: tess
fråga: vad ska du välja till gymnasiet? fritidsintresse? :)
svar: som jag sa i fråga ovan - ullvi-samhäll i think. fritidsintressen är väl kompisarna, handboll & fotboll. men just nu tar skolan över min fritid så..

från: rebecca den bästa
fråga: 1. Visst är jag bäst? ;D 2. berätta om någonting pinsamt som har hänt dig, det kan vara precis vad som hällst :D
svar: aldrig becca, jag är bäst! haha. fråga två: ehm..  när jag satt i mitt rum och det knackade på altandörren och trodde det var min bror, men sen när jag rusar upp och där står hans kompis och glor på mig som om jag var dum i huvudet.. haha, kanske inte låter så pinsamt eller roligt men tror mig, det var de!

från: anonym
fråga: vad är det absolut bästa som hänt dig? :)
svar: ehm.. det är väl när jag träffade alla underbara människor som jag älskar så grymt mycket! sen finns det väl småsaker som man tycker är helt underbara men inget slår mina vänner & familjen!

från: josefine andersson
fråga: framtidsplaner? favoritmat? favoritgodis?
svar: framtidsplaner har jag nog inte så många.. skaffa mig ett bra jobb, ha en underbar familj med en mann & två barn! hihi. favoritmat är nog grillat på sommaren. favoritgodis har jag nog ingen, är men en chipsmänniska! MUMS


från: louise
fråga: vilken är bästa resa du har gjort?  och om du fick åka vart som helst vad skulle du välja då? :)
svar: bästa resan jag har gjort måste vara london-resan! helt underbar plats att vara på, går inte att beskriva med ord. om ni inte har varit där, åkt dit! ni kommer inte att ångra er en sekund!
dit jag helst skulle vilja åka är usa, har alltid velat åka dit, och det SKA bli av.

från: moa
fråga: vilket är ditt favorit ämne i skolan?:)
svar: idrott utan tvekan! eller bara idrott, hatar bad! hihi

från: malin källgren
fråga: kan inte du lägga ut gamla ego bilder?
typ sånna som du tog när du var jätteliten och var super nöjd över bilderna men idag vill du hellst inte veta av dem? ;-))
asså du ksk tog jättefina ego bilder när du var liten men några "halvfula" har du säkert som du kan bjuda på.
ingen bra fråga ksk men aja <3
svar: tyvärr så har jag inga gamla bilder på den här datan, och jag har knappt några gamla egobilder för jag kommer ihåg att jag skämdes så jäkla mycket för dom för typ 1-2 år sedan men nu ångrar jag mig att jag tog bort dom.. men kan kanske göra ett inlägg någon dag om jag hittar någon!

från: johanna
fråga: hm, vem är din favoritfotbollsspelare & varför? :)
svar: måste nog säga zlatan. han är helt gym på fotboll, helt underbar personlighet (eller som det verkar på tv iallafall) och verkar vara skitsnäll & rolig! så; GO ZLATAN!

från: anonym
fråga: villka är dina topp 10 filmer?
svar: nu kör jag igenom dom som är mina favoriter inte den som ligger etta, två osv på min favolista:
a walk to remember, dear john, the last song, john tucker must die, raise your vocie, she's the man, fighting, one tree hill, desperate housewives, cougar town. (okej, dom sista tre är serier men kom inte på några andra)


hoppas att ni vart nöjda med era frågor!



Kommentarer
Postat av: Anonym

köper man jeansen på jc i typ köping?

2011-02-13 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0